دوره تخصصی – تحلیلی تجارت خارجی در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

نخستین دوره تخصصی – تحلیلی تجارت خارجی در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با محوریت کشور روسیه برگزار شد.

در این دوره تخصصی که با همت مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدیریت محمد عباسی و با مشارکت موسسه بین المللی پژوهش‌های صنعتی و تجاری به مدیریت سینا سنجری در هتل اسپیناس تهران در تاریخ پنج شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ برگزار شد. داوود میرزاخانی، دستیار وزیر نیرو در امور کمیسیون دائمی همکاری های تجاری و اقتصادی ایران و روسیه، فاطمه مقدم ، نماینده شرکت بازرگانی پتروشیمی، رستم ژیگانشین، رئیس نمایندگی اقتصادی روسیه در ایران، فرهاد پرند، رایزن سابق بازرگانی ایران در روسیه ، کامبیز میر کریمی، نایب رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه، حسین کاخکی، مدیرکل دفتر همکاری‌‎های بین الملل گمرک ج.ا.ا ، فرشید احمدی، مدیر امور مشتریان و روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران و رحیم فرامرزی رئیس اداره کل عملیات ارزی بانک توسعه صادرات ایران به بررسی و تحلیل آخرین چالش ها و فرصتها در مبادلات تجاری کالا و خدمات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با کشور روسیه پرداختند.

برای نمایش عکسها در ابعاد واقعی کلیک نمائید.

دومین جلسه از دوره تخصصی – تحلیلی تجارت خارجی در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با محوریت بررسی چالشها و فرصتهای تجاری در کشور چین برگزار شد.

در این دوره تخصصی که با همت مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدیریت محمد عباسی و با مشارکت موسسه بین المللی پژوهش‌های صنعتی ایران به مدیریت سینا سنجری در هتل اسپیناس تهران در تاریخ پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ برگزار شد. مسعود کمالی اردکانی رایزن سابق تجاری ایران در چین و عضو هیات علمی موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت ، سید رضا سید آقا زاده رایزن سابق تجاری ایران در چین و مدیر کل دفتر آسیا – اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت ایران ، وو پیمین وزیر مختار و رایزن اقتصادی سفارت چین در ایران، حسینی، نماینده شرکت بازرگانی پتروشیمی، حسین کاخکی مدیرکل دفتر همکاری‌‎های بین الملل گمرک ج.ا.ا ، فرشید احمدی، مدیر امور مشتریان و روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران به بررسی و تحلیل آخرین چالش ها و فرصتها در مبادلات تجاری کالا و خدمات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با کشور چین پرداختند.

برای نمایش عکسها در ابعاد واقعی کلیک نمائید.

سومین و آخرین جلسه از دوره تخصصی – تحلیلی تجارت خارجی در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با محوریت بررسی چالشها و فرصتهای تجاری در کشور ترکیه برگزار شد.

در این دوره تخصصی که با همت مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدیریت محمد عباسی و با مشارکت موسسه بین المللی پژوهش‌های صنعتی و تجاری به مدیریت سینا سنجری در هتل اسپیناس تهران در تاریخ پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ برگزار شد. فراز چمنی رایزن سابق تجاری ایران در ترکیه، مهرداد سعادت دهقان رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه، عبدالله اسکای رایزن اقتصادی ترکیه در ایران، پازوکی نماینده بانک ملت، حسین کاخکی مدیرکل دفتر همکاری‌‎های بین الملل گمرک ج.ا.ا و فرشید احمدی، مدیر امور مشتریان و روابط عمومی صندوق ضمانت صادرات ایران به بررسی و تحلیل آخرین چالش ها و فرصتها در مبادلات تجاری کالا و خدمات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با کشور ترکیه پرداختند.

شایان ذکر است در این دوره مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکتهای پتروشیمی فارابی، پتروشیمی دنا، پتروشیمی مروارید، پتروشیمی آبادان، پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه، پتروشیمی فن آوران، پتروشیمی مهر، پتروشیمی خراسان، نفت ایرانول، سرمایه‌گذاری اهداف، هلدینگ انرژی گستر سینا، دوده صنعتی پارس،حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس، ره آوران فنون شیمی و پترو پالایش نیک حضور داشتند.

برای نمایش عکسها در ابعاد واقعی کلیک نمائید.

فهرست
Call Now Button